1. Scopul Termenilor și Condițiilor, Contact
1.1. Scopul Termenilor și Condițiilor
Termenii și Condițiile se aplică tuturor tranzacțiilor dintre ROSSANOSTILE.SRL, Sosea Andronache nr 23,parter,ap 2,Bucuresti sector 2, România, (Nu se fac retururi la aceasta adresa!) (denumit în continuare “Vânzător”) și Utilizator/Client* în versiunea valabilă în momentul efectuării unei tranzacții în magazinul online https://www.adamoda.ro
1.2. Contact:
Ne poți contacta astfel:
- telefonic, prin apel gratuit la linia de suport clienți: 0770.198.801
- prin e-mail la: contact@adamoda.ro
Te rugăm să ai în vedere că programul de funcționare al departamentului de suport este în intervalul Luni – Vineri, 10:00 – 17:00 (cu exceptia Sărbătorilor legale).
2. Reguli Generale pentru folosirea magazinului online Adamoda.ro
2.1. Magazinul online poate fi folosit doar de către persoanele care au vârsta peste 18 ani.
2.2. Persoanele care nu au împlinit 18 ani pot folosi magazinul online numai cu acordul parinților sau tutorelui legal.
2.3. Clientul este considerat consumator, cu condiția ca scopul pentru comandarea livrărilor și serviciilor să nu poată fi atribuit în primul rând activităților profesionale comerciale sau independente ale acelei părți. Un comerciant este orice persoană juridică sau persoană fizică care acționează în exercitarea activităților comerciale sau independente la încheierea contractului.
*Te rugăm să ai în vedere că omitem adresarea directă către toate genurile tocmai pentru a fi mai ușor de citit, dar acest text se referă atât la clienții de gen masculin, cât și la cei de gen feminin.
2.4. Odată cu înregistrarea pe site, iți dai acordul pentru a-ți transfera datele personaele. Solicităm consimțământul pentru a-ți procesa datele, iar în lipsa acestuia nu se poate folosi magazinul online. Tipul și modul de prelucrare a datelor personale sunt explicate aici: Politica de confidențialitate
2.5. Pentru a ne asigura că am înregistrat corect datele tale, îți vom trimite un e-mail după ce te-ai înregistrat în magazinul online, prin care îți vom solicita verificarea și confirmarea informațiilor.
2.6. Produsele se comercializează numai în cantități adecvate pentru uz personal.
2.7. Magazinul online al vânzătorului constituie doar un catalog de produse. Prin afișarea produselor în magazinul online, Vânzătorul invită Clientul să facă o achiziție din produsele prezentate și să încheie un contract de vânzare (denumit în continuare "Comandă").
2.8. Limba contractată este exclusiv limba română.
3. Procesarea datelor cu caracter personal
3.1. Acordul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal este voluntar. Cu toate acestea, menționăm că lipsa consimțământului duce la imposibilitatea de înregistrare pe site și utilizarea magazinului online. Toate informațiile cu privire la procesarea datelor cu caracter personal sunt disponibile în Politica de confidențialitate.
3.2. În unele situații îți vom solicita consimțământul în magazinul online pentru a-ți putea trimite anunțuri, oferte, discounturi speciale. Acest consimțământ este de asemenea voluntar și poate fi retras în orice moment. Mai multe informații sunt disponibile în Politica de confidențialitate
4. Comenzi
Comenzile se plasează pe siteul www.adamoda.ro
4.1. Produsele din magazinul online sunt etichetate astfel încât să primești informații precum dimensiunea, culoarea, prețul și materialele din care au fost produse.
4.2. În timpul plasării unei comenzi, alege produsul selectând dimensiunea, culoarea, cantitatea și orice alte caracteristici, după cum este necesar.
5. Cum se pot face cumpărături în magazinul online?
5.1. Selectează produsul dorit din gama de produse, dând click pe butonul "Adaugă în coș" în pagina de produs. Selectarea produsului și adăugarea în coșul de cumpărături nu este echivalentul cu plasarea unei comenzi ferme.
5.2. Toate produsele din coșul de cumpărături pot fi vizualizate accesând butonul “Coșul de cumpărături”, vizibil în partea de sus a site-ului. Tot de aici poți elimina produsele din coș sau poți schimba cantitatea acestora.
5.3. Dacă dorești să cumperi produsele din Coșul de cumpărături, dai click pe butonul “Finalizează comanda”
5.4. Pentru a plasa o comandă, nu este necesar să te înregistrezi.
5.5. Selectează metoda de livrare și adresa unde dorești să livrăm comanda
Te rugăm să te asiguri că toate datele de livrare și de contact furnizate sunt complete și corecte în caz contrar poate fi afectat procesul de livrare.
5.6. Este necesar să indici metoda de plată. Metoda de plată disponibila este: plata numerar la livrare.
5.7. După ce ai selectat metoda de plată, ai stabilit opțiunea de livrare și adresa de expediere, poți vizualiza în josul paginii produsele cuprinse în comandă.
5.8. Dând click pe butonul “Plasați comanda”, îți exprimi dorința fermă de a achiziționa produsele din coșul de cumpărături. Înainte de a plasa comanda este necesar să bifezi căsuța în care se solicită exprimarea acordului cu privire la Termenii și Condițiile aplicate pe site.
Este considerată comandă ferma orice comandă plasată, care nu a fost anulată telefonic în primele 15 minute de la plasarea acesteia.
Dacă îți dorești să modifici comanda plasată, este necesar să o anulezi și să plasezi o nouă comandă, urmând toți pașii inițiali.
5.9. În calitate de client, ai dreptul de retragere (să renunți la comandă), drept care nu este afectat de procesul menționat mai sus.
5.10. O comandă nu este considerată fermă până nu finalizezi toți pașii din acest proces. În cazul în care nu îți dorești să plasezi o comandă fermă, nu finaliza comanda. Poți oricând să renunți la plasarea comenzii dând click pe butonul care te redirecționează către pagina anterioară sau dând click către orice altă pagină de categorie sau produs.
5.11. După primirea comenzii, Vânzătorul îți va trimite un email de confirmare de plasare a comenzii, care menționează detaliile din comandă. Acest email nu este o confirmare a vânzării. Confirmarea vânzării (factura) este transmisă în emailul de confirmare a expediere comenzii, cat si in coletul impachetat.
5.12. Vânzătorul te poate contacta telefonic (dacă ai introdus un număr de telefon valid) sau prin email pentru a clarifica orice aspecte cu privire la livrare sau produse. Numărul de telefon și adresa de email vor fi folosite doar în scopul procesării comenzii și a livrării acesteia, nu în scopuri promoționale fără acordul tău.
5.13. În calitate de client, poți să îți declari intenția de a renunța la comandă.
6. Prețuri
6.1. Toate prețurile produselor din magazinul oline sunt exprimate în LEI și includ toate taxele. Adițional, există costul de transport, acesta putând fi influențat de valoarea comenzii sau metoda de livrare. Aceste costuri sunt exprimate separat de valoarea produselor. Înainte de a plasa comanda va fi afișată valoarea totală a acesteia, incluzând toate costurile adiționale care pot apărea.
6.2. Vânzătorul și clientul își exprimă acordul pentru acest preț. După finalizarea comenzii valoarea acesteia nu poate fi schimbată, chiar dacă Vânzătorul decide ulterior să reducă sau să mărească prețurile produselor expuse în magazinul online.
6.3 Individual de această regulă, Vânzătorul își rezervă dreptul legal de a modifica prețurile produselor din magazinul online, să ofere discounturi sau să adauge produse noi în ofertă.
7. Disponibilitatea produselor
Produsele prezentate în magazinul online sunt în general disponibile. În situațiile rare în care un produs este comandat de mai mulți clienți, Vânzătorul nu poate expedia produse daca acestea nu mai sunt disponibile. În acest caz, Clientul va fi notificat că produsul pe care l-a comandat a fost eliminat din comandă/factură, prin apel telefonic cu privire expedierea comeznii. Livrarea se va face în limita stocurilor disponibile iar clientul va plăti doar pentru produsele livrate.
Te poți înscrie să primești o notificare prin email atunci când un produs este disponibil din nou pe site. Te poți dezabona oricând de la notificările trimise prin email. Pentru a te dezabona este necesar să accesezi linkul trimis prin email sau să ne contactezi la adresa: contact@adamoda.ro
8. Tipul și timpul de livrare
8.1. Livrarea se poate face exclusiv pe teritoriul României.
8.2. Livrarea se va face la adresa de expediere indicată de client.
8.3. Timpul de livrare este de obicei de 1-2 zile lucrătoare. Transmitem coletele de Luni până Vineri, acest lucru înseamnă că zilele de Sâmbătă și Duminică nu se iau în calcul, nefiind zile lucrătoare. La fel și zilele de Sărbători legale sunt considerate zile nelucrătoare. Calculul zilelor de livrare începe după transmiterea confirmării de expediere. În cazul în care un produs nu mai este disponibil sau din orice alt motiv nu poate fi trimis te vom contacta telefonic pentru a te instiinta.
8.4. Va rugam sa luati la cunostinta ca in perioada de stare de urgenta sau stare de alerta ,firma de curierat poate avea intarzieri de 2-3 zile lucratoare
9. Metodele de plată
Pentru a plasa o comandă este necesar să alegi o metodă de plată: plata în numerar la livrare si plata cu cardul pe site.
10. Costurile de livrare
Expediem colete doar pe teritoriul României
Curier - cost 20 lei pentru comenzile mai mici de 299 lei.
Livrarea este gratuită pentru comenzi ce depășesc 299 lei.
11. Garanția de conformitate
Produsele care fac obiectul comercializării prin intermediul magazinului online sunt produse noi, care nu prezintă defecte. În cazul în care Produsele prezintă totuși defecte, Vânzătorul va fi responsabil pentru acestea.
Te rugăm să acorzi atenție culorilor produselor și să iei în considerare faptul că, datorită setărilor propriului calculator/dispozitiv electronic, anumite culori reale ale produselor livrate pot prezenta diferențe față de ceea ce a afișat calculatorul/dispozitivul electronic personal la momentul efectuării comenzii. Aceste diferențe nu pot fi considerate neconformități.
11.1. În cazul în care Produsele prezintă defecte, constatate în termen de cel mult 2 zile lucrătoare de la primirea comenzii, te rugăm să ne adresezi o reclamație transmisă prin e-mail la adresa contact@adamoda.ro , prin apel telefonic la numarul de telefon disponibil pe site sau whatsapp și să returnezi Produsele, conform procedurii arătate în acești Termeni și Condiții. Reclamatiile primite dupa aceasta perioada nu mai sunt luate in considerare!
11.2 Prin tipărirea și adăugarea facturii în colet.
Fiecare achiziție de pe site-ul nostru este însoțită de dovada achiziției, factura atașată in colet sau primita pe e-mail. De asemenea, clientul are opțiunea de a descărca factura din contul de client. Adamoda.ronu este responsabil pentru furnizarea datelor incorecte de către Client.
ATENTIE! In cazul in care nu veti ridica comanda expediata veti fi automat introdus ca si client blacklist si nu veti mai putea plasa noi comenzi pe site-ul adamoda.ro.
ATENTIE! Produsele purtate (fara defect din fabrica) nu sunt rambursabile!
Atentie ! Produsele din categoria "Costume de baie" nu se pot schimba sau returna , conform Articolului 16,OUG nr.34/2014, litera "e"!
Orice produs achizitionat are garantie 30 de zile de la ridicarea coletului !
Pe durata garantiei, in caz ca produsul se defecteaza, acesta se poate doar schimba, nu si returna !
Pentru produsele care se defecteaza in acest termen de 30 zile,consumatorul trebuie sa suporte taxa de curierat pentru schimbarea produsului defect ,taxa 25 lei!
Daca aveti intrebari sau nelamuriri in legatura cu acesti termeni de utilizare, nu ezitati sa ne contactati prin intermediul formularului dedicat de contact sau la adresa de email contact@adamoda.ro .
1. Scopul Termenilor și Condițiilor, Contact
1.1. Scopul Termenilor și Condițiilor
Termenii și Condițiile se aplică tuturor tranzacțiilor dintre ROSSANOSTILE.SRL, Sosea Andronache nr 23,parter,ap 2,Bucuresti sector 2, România, (Nu se fac retururi la aceasta adresa!) (denumit în continuare “Vânzător”) și Utilizator/Client* în versiunea valabilă în momentul efectuării unei tranzacții în magazinul online https://www.adamoda.ro
1.2. Contact:
Ne poți contacta astfel:
- telefonic, prin apel gratuit la linia de suport clienți: 0770.198.801
- prin e-mail la: contact@adamoda.ro
Te rugăm să ai în vedere că programul de funcționare al departamentului de suport este în intervalul Luni – Vineri, 10:00 – 17:00 (cu exceptia Sărbătorilor legale).
2. Reguli Generale pentru folosirea magazinului online Adamoda.ro
2.1. Magazinul online poate fi folosit doar de către persoanele care au vârsta peste 18 ani.
2.2. Persoanele care nu au împlinit 18 ani pot folosi magazinul online numai cu acordul parinților sau tutorelui legal.
2.3. Clientul este considerat consumator, cu condiția ca scopul pentru comandarea livrărilor și serviciilor să nu poată fi atribuit în primul rând activităților profesionale comerciale sau independente ale acelei părți. Un comerciant este orice persoană juridică sau persoană fizică care acționează în exercitarea activităților comerciale sau independente la încheierea contractului.
*Te rugăm să ai în vedere că omitem adresarea directă către toate genurile tocmai pentru a fi mai ușor de citit, dar acest text se referă atât la clienții de gen masculin, cât și la cei de gen feminin.
2.4. Odată cu înregistrarea pe site, iți dai acordul pentru a-ți transfera datele personaele. Solicităm consimțământul pentru a-ți procesa datele, iar în lipsa acestuia nu se poate folosi magazinul online. Tipul și modul de prelucrare a datelor personale sunt explicate aici: Politica de confidențialitate
2.5. Pentru a ne asigura că am înregistrat corect datele tale, îți vom trimite un e-mail după ce te-ai înregistrat în magazinul online, prin care îți vom solicita verificarea și confirmarea informațiilor.
2.6. Produsele se comercializează numai în cantități adecvate pentru uz personal.
2.7. Magazinul online al vânzătorului constituie doar un catalog de produse. Prin afișarea produselor în magazinul online, Vânzătorul invită Clientul să facă o achiziție din produsele prezentate și să încheie un contract de vânzare (denumit în continuare "Comandă").
2.8. Limba contractată este exclusiv limba română.
3. Procesarea datelor cu caracter personal
3.1. Acordul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal este voluntar. Cu toate acestea, menționăm că lipsa consimțământului duce la imposibilitatea de înregistrare pe site și utilizarea magazinului online. Toate informațiile cu privire la procesarea datelor cu caracter personal sunt disponibile în Politica de confidențialitate.
3.2. În unele situații îți vom solicita consimțământul în magazinul online pentru a-ți putea trimite anunțuri, oferte, discounturi speciale. Acest consimțământ este de asemenea voluntar și poate fi retras în orice moment. Mai multe informații sunt disponibile în Politica de confidențialitate
4. Comenzi
Comenzile se plasează pe siteul www.adamoda.ro
4.1. Produsele din magazinul online sunt etichetate astfel încât să primești informații precum dimensiunea, culoarea, prețul și materialele din care au fost produse.
4.2. În timpul plasării unei comenzi, alege produsul selectând dimensiunea, culoarea, cantitatea și orice alte caracteristici, după cum este necesar.
5. Cum se pot face cumpărături în magazinul online?
5.1. Selectează produsul dorit din gama de produse, dând click pe butonul "Adaugă în coș" în pagina de produs. Selectarea produsului și adăugarea în coșul de cumpărături nu este echivalentul cu plasarea unei comenzi ferme.
5.2. Toate produsele din coșul de cumpărături pot fi vizualizate accesând butonul “Coșul de cumpărături”, vizibil în partea de sus a site-ului. Tot de aici poți elimina produsele din coș sau poți schimba cantitatea acestora.
5.3. Dacă dorești să cumperi produsele din Coșul de cumpărături, dai click pe butonul “Finalizează comanda”
5.4. Pentru a plasa o comandă, nu este necesar să te înregistrezi.
5.5. Selectează metoda de livrare și adresa unde dorești să livrăm comanda
Te rugăm să te asiguri că toate datele de livrare și de contact furnizate sunt complete și corecte în caz contrar poate fi afectat procesul de livrare.
5.6. Este necesar să indici metoda de plată. Metoda de plată disponibila este: plata numerar la livrare.
5.7. După ce ai selectat metoda de plată, ai stabilit opțiunea de livrare și adresa de expediere, poți vizualiza în josul paginii produsele cuprinse în comandă.
5.8. Dând click pe butonul “Plasați comanda”, îți exprimi dorința fermă de a achiziționa produsele din coșul de cumpărături. Înainte de a plasa comanda este necesar să bifezi căsuța în care se solicită exprimarea acordului cu privire la Termenii și Condițiile aplicate pe site.
Este considerată comandă ferma orice comandă plasată, care nu a fost anulată telefonic în primele 15 minute de la plasarea acesteia.
Dacă îți dorești să modifici comanda plasată, este necesar să o anulezi și să plasezi o nouă comandă, urmând toți pașii inițiali.
5.9. În calitate de client, ai dreptul de retragere (să renunți la comandă), drept care nu este afectat de procesul menționat mai sus.
5.10. O comandă nu este considerată fermă până nu finalizezi toți pașii din acest proces. În cazul în care nu îți dorești să plasezi o comandă fermă, nu finaliza comanda. Poți oricând să renunți la plasarea comenzii dând click pe butonul care te redirecționează către pagina anterioară sau dând click către orice altă pagină de categorie sau produs.
5.11. După primirea comenzii, Vânzătorul îți va trimite un email de confirmare de plasare a comenzii, care menționează detaliile din comandă. Acest email nu este o confirmare a vânzării. Confirmarea vânzării (factura) este transmisă în emailul de confirmare a expediere comenzii, cat si in coletul impachetat.
5.12. Vânzătorul te poate contacta telefonic (dacă ai introdus un număr de telefon valid) sau prin email pentru a clarifica orice aspecte cu privire la livrare sau produse. Numărul de telefon și adresa de email vor fi folosite doar în scopul procesării comenzii și a livrării acesteia, nu în scopuri promoționale fără acordul tău.
5.13. În calitate de client, poți să îți declari intenția de a renunța la comandă.
6. Prețuri
6.1. Toate prețurile produselor din magazinul oline sunt exprimate în LEI și includ toate taxele. Adițional, există costul de transport, acesta putând fi influențat de valoarea comenzii sau metoda de livrare. Aceste costuri sunt exprimate separat de valoarea produselor. Înainte de a plasa comanda va fi afișată valoarea totală a acesteia, incluzând toate costurile adiționale care pot apărea.
6.2. Vânzătorul și clientul își exprimă acordul pentru acest preț. După finalizarea comenzii valoarea acesteia nu poate fi schimbată, chiar dacă Vânzătorul decide ulterior să reducă sau să mărească prețurile produselor expuse în magazinul online.
6.3 Individual de această regulă, Vânzătorul își rezervă dreptul legal de a modifica prețurile produselor din magazinul online, să ofere discounturi sau să adauge produse noi în ofertă.
7. Disponibilitatea produselor
Produsele prezentate în magazinul online sunt în general disponibile. În situațiile rare în care un produs este comandat de mai mulți clienți, Vânzătorul nu poate expedia produse daca acestea nu mai sunt disponibile. În acest caz, Clientul va fi notificat că produsul pe care l-a comandat a fost eliminat din comandă/factură, prin apel telefonic cu privire expedierea comeznii. Livrarea se va face în limita stocurilor disponibile iar clientul va plăti doar pentru produsele livrate.
Te poți înscrie să primești o notificare prin email atunci când un produs este disponibil din nou pe site. Te poți dezabona oricând de la notificările trimise prin email. Pentru a te dezabona este necesar să accesezi linkul trimis prin email sau să ne contactezi la adresa: contact@adamoda.ro
8. Tipul și timpul de livrare
8.1. Livrarea se poate face exclusiv pe teritoriul României.
8.2. Livrarea se va face la adresa de expediere indicată de client.
8.3. Timpul de livrare este de obicei de 1-2 zile lucrătoare. Transmitem coletele de Luni până Vineri, acest lucru înseamnă că zilele de Sâmbătă și Duminică nu se iau în calcul, nefiind zile lucrătoare. La fel și zilele de Sărbători legale sunt considerate zile nelucrătoare. Calculul zilelor de livrare începe după transmiterea confirmării de expediere. În cazul în care un produs nu mai este disponibil sau din orice alt motiv nu poate fi trimis te vom contacta telefonic pentru a te instiinta.
8.4. Va rugam sa luati la cunostinta ca in perioada de stare de urgenta sau stare de alerta ,firma de curierat poate avea intarzieri de 2-3 zile lucratoare
9. Metodele de plată
Pentru a plasa o comandă este necesar să alegi o metodă de plată: plata în numerar la livrare si plata cu cardul pe site.
10. Costurile de livrare
Expediem colete doar pe teritoriul României
Curier - cost 20 lei pentru comenzile mai mici de 299 lei.
Livrarea este gratuită pentru comenzi ce depășesc 299 lei.
11. Garanția de conformitate
Produsele care fac obiectul comercializării prin intermediul magazinului online sunt produse noi, care nu prezintă defecte. În cazul în care Produsele prezintă totuși defecte, Vânzătorul va fi responsabil pentru acestea.
Te rugăm să acorzi atenție culorilor produselor și să iei în considerare faptul că, datorită setărilor propriului calculator/dispozitiv electronic, anumite culori reale ale produselor livrate pot prezenta diferențe față de ceea ce a afișat calculatorul/dispozitivul electronic personal la momentul efectuării comenzii. Aceste diferențe nu pot fi considerate neconformități.
11.1. În cazul în care Produsele prezintă defecte, constatate în termen de cel mult 2 zile lucrătoare de la primirea comenzii, te rugăm să ne adresezi o reclamație transmisă prin e-mail la adresa contact@adamoda.ro , prin apel telefonic la numarul de telefon disponibil pe site sau whatsapp și să returnezi Produsele, conform procedurii arătate în acești Termeni și Condiții. Reclamatiile primite dupa aceasta perioada nu mai sunt luate in considerare!
11.2 Prin tipărirea și adăugarea facturii în colet.
Fiecare achiziție de pe site-ul nostru este însoțită de dovada achiziției, factura atașată in colet sau primita pe e-mail. De asemenea, clientul are opțiunea de a descărca factura din contul de client. Adamoda.ronu este responsabil pentru furnizarea datelor incorecte de către Client.
ATENTIE! In cazul in care nu veti ridica comanda expediata veti fi automat introdus ca si client blacklist si nu veti mai putea plasa noi comenzi pe site-ul adamoda.ro.
ATENTIE! Produsele purtate (fara defect din fabrica) nu sunt rambursabile!
Atentie ! Produsele din categoria "Costume de baie" nu se pot schimba sau returna , conform Articolului 16,OUG nr.34/2014, litera "e"!
Orice produs achizitionat are garantie 30 de zile de la ridicarea coletului !
Pe durata garantiei, in caz ca produsul se defecteaza, acesta se poate doar schimba, nu si returna !
Pentru produsele care se defecteaza in acest termen de 30 zile,consumatorul trebuie sa suporte taxa de curierat pentru schimbarea produsului defect ,taxa 25 lei!
Daca aveti intrebari sau nelamuriri in legatura cu acesti termeni de utilizare, nu ezitati sa ne contactati prin intermediul formularului dedicat de contact sau la adresa de email contact@adamoda.ro .